8 Mart 2008 Cumartesi

Zeytinyağlı Brüksel Lahana & Yoğurtlu Brüksel Lahana

Bu aralar rejim yapacağım derdine nerdeyse her öğlen Brüksel Lahanası yemeye başladım.
Haşlama ve yemek olarak yapıyorum ikiside lezzetli oluyor.






Zeytinyağlı Brüksel Lahana
Malzemeler:
  • 1/2 pk Brüksel Lahana
  • Arpacık soğan
  • Zeytinyağ
  • yarım yemek kaşığı biber salçası
Yapılışı:
  • Zeytinyağ eklediğmiz tenceremizde arpacık soğanlar ve salça sotelenir.
  • Brüksel lahanalar alt kısmından ortasına kadar bıçakla kesilir(içlerinin pişmesi için) onlarda soğanlarla birlikte sotelenir.
  • Üzerine 2 pamaka geçecek kadar su ilave edilir 10-15 dk kadar kaynatılır.
Afiyet Olsun..



Yoğurtlu Brüksel Lahana
Malzemeler:
  • 1/2 pk Brüksel Lahana
  • Yoğurt
Yapılışı:
  • Brüksel lahanaların üstlerinden ortalarına kadar kesilirir
  • 10-15 dk kadar haşlanır.
  • Yoğurt ile servis edilir.
Afiyet Olsun.






3 yorum:

www.illedeyemek.com dedi ki...

öncelikle iyi bir hafta sonu diliyorum.Harika görünüyor eline sağlık,sevgilerimle...

ayşegül mutfakta dedi ki...

canım ben üstüne yoğurt diktimmi babamı bile yiyebilirim :) çok seviyorum yoğurtlu brükselinde harika olmuş tam benlik eline sağlık!

Adsız dedi ki...

PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ 17 http://nasibim.blogcu.com/ ve http://selmahlc.blogcu.com/ tarafından hazırlanmıştır.
Akşam üstü sohbetine gelen dostlara,
Hanımlarla yapılan günlere,
Beş çayına gelen misafirlere,
Her biri birbirinden lezzetli tarifler.........

------------------------------------------------------------------------------------------

SEVGİLİ ARKADAŞLARIM;09.03.2008--16.03.2008 Tarihleri arasında PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİNE EV SAHİBELİĞİNİ www.kadininmutfagi.blogcu.com
Yani BEN YAPACAĞIM SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM!!!HEP BİRLİKTE ÇOK GÜZEL TARİFLER KAZANDIRMIŞ OLACAĞIZ ETKİNLİĞİMİZE İNŞAALLAH.TARİFLERİNİZİ HAZIRLAYARAK.VE TARİFİNİZE "PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ "18" BAŞLIĞINI YAZARAK SAYFANIZDA YAYINLAMANIZI.TARİFİNİZ HAZIR OLUNCA SAYFAMA YORUM OLARAK DUYURU BIRAKMANIZI RİCA EDİYORUM.CBOXA DUYURU BIRAKILMAMASI. GÖZDEN KAÇMA İHTİMALİNE KARŞI YARARLI OLACAKTIR.BEN SİZE GERİ DÖNÜP.TARİFİNİZİ KOPYALAYIP SAYFAMDA YAYINLAYACAĞIM.ŞİMDİDEN KATILIMCI ARKADAŞLARIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM SELAM VE SEVGİLERİMLE...... ayşegül KADININ MUTFAĞI

Etiketler