20 Şubat 2009 Cuma

Meyveli Tartoletler


Minik tartöletleri geçenlerde yapmıştım.Arkadaşımz çaya davetettiğinde ne götürsem diye düşünürken hemen aklıma Metro ' dan aldığım hazır Tatlı Tabanlı Tartalötler geldi.
Hazır meyvem de var soyuverdim meyvelerimi ,karıştırdım pastacı kremasını serpiştirdim antep fıstığı işte hazır.

Malzemeler:
  • Hazır tatlı tartalötler
  • kivi
  • muz
  • mandalina
  • antep fıstığı
  • üzümlü çikolata

Pastacı Kreması :

  • 250 gr süt
  • 1 çay bardağı toz şeker
  • 1 tatlı kaşığı nişasta
  • 1/2 çay bardağı un
  • 1 pk vanilya
  • 1 yumurta sarısı
  • 1 yemek kaşığı tereyağ
Yapılışı:
  • Kremamız hazırlanır.
  • Meyvelerimiz küp küp dğranarak tartalötlerin içine paylaştırılır.
  • Soğutulmuş krema ile meyvelerin üzeri süslenir.Üzerine antep fıstığı serpilir çikolata ile süslenir ve afiyetle yenir :)

Afiyet Şeker Olsun...

5 yorum:

Unknown dedi ki...

Canım harika olmuş tartoletler elle
rine sağlık bir tane aldım sevgiler...

Adsız dedi ki...

Ne kadar da sevimli olmuşlar.Keşke şu Metrodan Aydında da olsa:((

meleginmarifetleri dedi ki...

Süper görünüyorlae bence..
Ellerine sağlık.
Sevgiler.

Adsız dedi ki...

teşekkürler arkdaşlar.

Müjde ' cim istersen alıp gönderebilirim.mail olarak adresini atabilirsin.

neslihan erzincan özgür dedi ki...

canım harikalar.çok leziz görünüyorlar.ellerine sağlık.bir de çok iç açıcı, çiçek gibi olmuşlar.afiyet olsun.sevgilerimle...

Etiketler