15 Mayıs 2009 Cuma

Tamek Sepetim Geldiiii

Geçenlerde TAMEK ürünleri hakkında bilgi veren ve yeni geliştirdikleri TAMEKID projesinden bahseden bir mail geldi.Ayrıca benden adres istediler Tamek meyve sepeti göndermek için.
Bir kaç gün sonra akşam iş dönüşü eve geldiğimde akşam evde beni özenle hazırlanmış kocaman bir sepet bekliyordu.Tameksever olarak ailecek sepette ve ürünlere bayıldık Oğlumun sevincini ayrıca görmeğe değerdi diyalok şöyle ;
-- Oğlum: Annneeeee Tavşanlı meyva suyu gelmişşşş
-- Ben : Evet annecim hediye sepeti göndermişler
-- Oğlum: aaa anneee potakallı da var
-- Ben : evet annecim
-- Oğlum: vişneli de var...
diye devam eden bir konuşma.sonunda hepsini masanın üzerine sıraya dizdi bunlar benim hepsini ben içicem diye :)) çocuklar ne kadar masumlar
Bende kendi adıma bir kez daha başarılar diliyor ve teşekkür ediyorum TAMEK ..

2 yorum:

sevil dedi ki...

şanslı vilsanım benim güle güle kullan tatlım afiyet bal şeker olsun oglun geldimi..

lezzetduragi dedi ki...

sağol şekercim.Geldi oğlum. ama 2-3 hafta sonra yine gidiyorlar okullar kapanınca :)

Etiketler