30 Haziran 2014 Pazartesi

Minik Kuşumun Doğum Günü 'nden


Merhabalar sevgili dostlar her sene minik kuşuma doğum günü partisi yaptık ama bu seneki biraz farklı oldu malum artık herşey o kadar renkli ve çeşit olduki yetişmek imkansız.


Biz her yıl aile arasında küçük çaplı bir parti yapardık ama anladımki çocukların yaşı büyüdükçe yapılan partiler daha anlamlı olmaya başlıyor çünkü yaş geçtikçe kendi isteklerine  göre hazırlıklar yapılıyor önceki yıllar kendimizi eğlendirmiş gibi oldu :) neyse bana göre hepsinin yeri ayrı ama bu yıl gerçekçeten hazırlandım herşeyi kendim hazırlamaya çalıştım belki size de tema seçiminde yardımcı olur düşüncesi ile paylaşmak istedim

Öncelikle mekanımızı ayarlamamda bana yardımcı olan arkadaşım Ferah ' a teşekkürler kendisi aynı sitede Ana Okulu işletiyor mekan için bana yardımcı oldu Doğum günü mekanımız Bamboo Cafe

Temamız Minik Kuşumun istegi üzerine TURBO SALYANGOZ oldu kendisi gibi hızlı ve aceleci renk yoğunluğu mavi kırmızı bende buna göre hazırlıklarımı yaptım.


Hediye Poşeti , Sosyete Şekeri ve kurabiye üzerindeki sticker ları ben hazırladım , internetten Turbo Salyangozu bulup Photoshopta isme özel olarak hazırladım ve printırda baskısı yaptım.


Masamızın Genel görüntüsü

Beyaz örtü üzerine Mavi & Kırmızı kristal tül ve parlak balonlar ile süslendi 
*Kristal Tül ve Kırmızı & Mavi parlak balonlar Eminönü ' nden alındı
*Kırmızı & Mavi Kaşık ve Çatallar , Bardaklar , Peçeteler ve Tabaklar 



Masamızı süsleyen ve çocuklara dağıtılan Draje kutuları
**Kahve Dünyasında satılan Sütlü ve Bitter Draje
**Şeffal kutular Eminönü 'nden alındı

Temaya uygun şeker hamurlu kurabiyeler hazırlandı
Şeker kağıdına baskı yaptırıldı ve bazı kurabiyeler de sayı şeklinde süslendi

Kurabiye ağacına poşetlenerek asıldı
yine çocukları neşendirmek için çeşitli problar hazırlandı bir kısmını hazır alındım 




Sosyete şekerleri temaya uygun olarak hazırlanan sticker la süslendi


Doğum günü flamalarınıda Kırmızı Mavi karton alarak üçgen şeklinde kestim ve dikiş makinasında birbirinin üzerine gelecek şekilde diktim üzerindeki harfleride Turbo Salyangoz temalı olarak internetten buldum ve kesip İYİ Kİ DOĞDUN ÖMER KAAN olarak flamalara yapıştırdım 


Ekrandaki görüntü Minik Kuşuma ait doğumundan şimdiki yaşına kadar oluşan resimlerden slayt hazırladım ve doğum günü saati süresince ekranda görüntüleri döndü


Temaya uygun Su şişeleri Turbo Salyangoz resmini kopyalayıp Photoshopta hazırladım Sticker baskısı yapıp minik su şişelerine yapıştırdım


Minik Kuşumun arkadaşları için hazırlanan süpriz poşetler. Kendileri kazı yapıp içinden Dinazor çıkan minik taşlar (Eminönü Şark Han daki bir dükkandan aldım) ve Turbo Salyongoz kelimelerinin bulunduğu Keline Oyunu internetten çıktı aldım.



Duvardaki Doğum günü mesajı da yine Mavi karton alıp Turbo Salyoangozun bir resmini A3 kağıdana baskı yatım ve yapıştırdım yine daha önceden çıkarttığım Salyangoz temalı harflerle de DOĞUM GÜNÜME HOŞGELDİNİZ mesajını yapıştırdım 



Pastamı tabiki temaya uygun Turbo Salyangoz beyaz şeker hamuru üzerine şeker kağıdına baskı yaptırdım ve bu şekilde hazırladım

Hiç yorum yok:

Etiketler