18 Ocak 2017 Çarşamba

Home And Mother İle Tanıştınızmı?

Home and Mother ‘ ı duydunuzmu? 
Duymadıysanız hemen tanıştırayım! 

Home and Mother 2012 yılından beri Uluslararası gıda ticareti alanında faaliyet gösteren bir firma. Türkiye’nin dört bir yanından tedarik ettiği ve ürettiği ürünlerin ve geleneksel tatların peşine düşerek yurt dışına pazarlanması amacıyla faaliyet gösterirken, İç pazarı da (tüketicileri) de unutmayıp , gerek bireysel gerek aile hayatı içerisinde değişen tüketim ihtiyaçlarının farkına varıp Sağlıklı ve kaliteli ürünleri tüketicilerin ihtiyaç duyabileceği ürünleri tek çatı altında Home&Mother markası altında toplamış.

Firmanın Amacı : kendi kategorisi içerisinde her şeyin en iyisini ve en kalitelisini elde etmek ve tüm ürünleri kapımıza kadar teslim etmenin konforunu bizlere yaşatmak. 

Home and Mother marka çatısının altında 

Gıda markası Naturist Gurme 
Kozmetik markası Naturist Natural Skin Care 
Baby’s Bio Care markamsıyla  Anne ve Çocuk alanında ve iş birliği içinde olduğu birçok tedarikçiler ile tüketicilere her şeyin en iyisini en sağlıklı şekilde ulaştırmayı hedef olarak görüyor ve işlerini severek yapıyorlar

Kısaca ;

Öyle bir marka düşünün çocuk sahibi olmanın tüm deneyimini, ev hayatını da döndüren bilinçle, kadın gözüyle birleştirmiş, üzerine bir de profesyonel hayatının birikimini eklemiş bir kurucusuyla Home and Mother böyle bileşenlere sahip bir marka.

Geçtiğimiz günlerde elime ulaşan paket sayesinde tanıdım markayı. Gıda, kozmetik, mutfak, dekorasyon gibi kadın eli değip güzelleştirebilecek her alanda olan marka özellikle gıda ve kozmetikte çok titiz davranmış.Özellikle gıda kısmı benim için çok önemli benimde minnak bir oğlum var (minnak diyorum ama aramızda kalsın 11 yaşında 😊 ) onun beslenmesi için mümkün olduğunca bu yaşına kadar dikkat etmeye çalıştım 
Bana ulaşan pakette Naturist Gurme Ürünlerinden Organik Erişteler , Tarhana , Erken Hasat Zeytinyağ (bayıldım enfes) , Üzüm Pekmezli Fındık Ezmesi vardı hepsini denedim hepsinin lezzetine ailecek bayıldık.

Tüm Ürünleri tek tek kullandım sayfamda da yaptığımın tarifleri ekleyeceğim , veya anlık tarif paylaşımlarımı görmek için beni istagramda takip edebirsiniz @lezzetduragi
ürünleri tek tek anlatmak gerekirse;

Zeytinyağı tam anlamıyla enfess ekmeği bana bana o şişe biter.
Dikkat çekici şişesinden dökülen zeytinyağının önce rengi fethediyor gönlünüzü, sonra da lezzeti. 

Naturist Gurme Erken HasatSızma Zeytinyağı zeytinlerin henüz tam olgunlaşmadan yeşilden siyaha dönmeden önce elle toplanılarak hasat edilen sınırlı sayıda üretilen çok özel birinci sınıf zeytinyağıdır.
Şişesi italyan Dorica şişedir zeytinyağını en iyi şekilde muhafaza etmesi gün ışığını içine yansıtmayışı özelliği ile tadından ve lezzetinden hiç bir şey kaybetmez. 
Sofralarınızda Naturist marka güvencesi ile gurme tadlara erişebilirsiniz.
Kaz dağlarının eşsis havasında yetişen zeytin ağaçlarından elle toplanarak hasat edilen bu özel şişede Erken Hasat Naturel Sızma Zeytinyağı ile tanışmanız halinde vazgeçmeyeceğiniz bir lezzete sahip olabilirsiniz

Naturist Gurme Tarhana geleneksel lezzetlere en saf hali ile ulaşmanızı sağlar.
Naturist Markası ile gurme lezzetlere güvenle erişebilirsiniz.
Tarhanamız piyasada satılan unlardan yapılmaz. Çorum Durum Buğday UNU İLE BİRİNCİ SINIF UN İLE ÜRETİLİR.
İçerisinde bibersalçası,tuz,su yoğurt nane ile birlikte üretilir ve en saf doğal hali ile sizlere ulaştırılır.





Naturist Gurme Domatesli Erişte tamamen doğal enfes lezzette erişte yemekleri yapabilirsiniz.
Ürünlerimizin içerisinde hiç bir katkı ve koruyucu maddesi yoktur.
İçerisinde; Durum Buğday Unu, Domates, Yumurta, İçme Suyu, Tuz bulunur
Özel olarak güneşte kendi hali ile kurutularak elde edilmiş gerçek doğal eriştedir.
(Mis gibi yaz domatesi kokusu ve tadını hissediyorsunuz bayıldım)




Naturist Gurme Ispanaklı Erişte tamamen doğal İçerisinde; Durum Buğday Unu, Ispanak, Yumurta, İçme Suyu, Tuz bulunur
Naturist Gurme Buğday Unlu Erişte tamamen doğaldır.Fabrikasyon ürün değildir.









Naturist Gurme Üzüm Pekmezli Fındıklı Krema  %41 Fındık, %56 Üzüm pekmezinden oluşuyor. Tamamen doğaldır içerisinde hiç bir kimyasal ve katkı maddesi barındırmaz.
(Bizim minnak bayıldı hem pekmez var fındık var hemde sürülebilir krema kıvamında)





Ürünlerle tanışmak için tercihlerinize göre bir sipariş oluşturun , sonra siz de eminim benim gibi memnun kalacak ve her ürününü denemek isteyeceksiniz.

Sipariş vermek için tıklamanız yeterli Home&Mother
İnstagram dan takip etmek için homeandmother

1 yorum:

LerzanKaradan.com dedi ki...

afiyet olsun şifa olsun

Etiketler