23 Mart 2017 Perşembe

Sirkeli Pancar Salatası


Pancak sıkca kullandığım bir sebze değil aslında ama gecenlerde arkadaşımın yaptığı salatadan yiyince bende alıp farklı bir şekilde denemek istedim üzerine sirkeli sarımsaklı sos çok yakıştı deneyin derim , bu salatayı da ablamın Çay Saati için hazırlamıştım

PANCAR SALATASI
Malzemeler
  • 1 ad büyük boy pancar (benim aldığım pancarın 1 adedi 500 gr dı nerdeyse )
  • 2-3 diş sarımsak, ezilmiş
  • 3 yemek kaşığı zeytinyağı
  • 1-2 yemek kaşığı sirke
  • Tuz
Yapılışı
  • Ben pancarları soyup küp küp doğradım suyunu daha sonra başka bir tarifte kullanmak için siz isterseniz pancarı yıkayıp kabuğu ile birlikte de haşlayabilirsiniz, soğudukran sonra doğrabilirsiniz
  • Sarımsakları soyup tuzla ezin ,üzerine sirke ve zeytinyağını döküp çırpın, tadına bakıp tuzunu ayarlayın ve pancarların gezdirin.
Afiyet Olsun

Hiç yorum yok:

Etiketler