3 Nisan 2018 Salı

Tavsiye Evinde Profilo ile Altın Günü :)

Merhabalar sayfa dostlarım instagram çıkalı blogu es geçer olduk :) gerçi ben mümkün olduğunca kısacıkta olsa yazmaya çalışıyorum 

Bugun keyifli bir gün geçirdim Sevgili Sibel’in @sibelyalcincom davetiyle @tavsiyeevi nde toplandık Sibel bizler için #profiloevaletlerini kullanarak aşağıda gorduğünüz bu nefis lezzetleri hazirlamis bir yandan nefis lezzetlerin tadına bakarken bir yandan da güzel sohpet eşliğinde @profiloevaletleri nin buzdolabı, fırın ve bulaşık makinesi nin hayatımızı kolaylaştıran özelliklerininden bahsettik ve deneyimledik








Sizdede öyle mi bilmiyorum ama beyaz eşya alırken daha önceleri hiç Profilo ' ya bakmamıştım alışılagelmiş markaları incelemiştim ama hata yapmışım bundan sonra ilk tercihim Profilo olucak bugun ürünleri incele fırsatı buldum çok ta beğendim 
Emeği geçen herkese tesekkurler tekrar görüşmek üzere



Hiç yorum yok:

Etiketler