7 Ekim 2019 Pazartesi

Kereviz Posalı Omlet & Pancake & Fit Sağlıklı Kahvaltı


Gunaydın
Biliyorsunuz geçen hafta içinde @celeryjuiceturkey ile #celery21iki ye başladım bugun 5.gün devam :) sizde yapabilirsiniz belki #kereviz in tadını sevmesiniz ama bence #sağlık #şifa niyetine içilmesi biz ailecek içiyoruz tabiki bizimkilere min ml veriyorum kendime duble :) 


Hergün sıkılan Kereviz saplarında posa çıkıyor atmaya kıyamıyorum ,hergün bişeyler deniyorum bu lezzet de onlardan biri gerçi #omlet mi desem #pancake mi desem bilemedim ama nefis oldu Posalar değerlenmiş oldu ortayada  #tok tutucu bir #lezzet cıktı

-28kg nasıl verdim okudunuzmu  işe burda 


Kereviz Sapı Kürü Nasıl Yapılır?



Ben peynir olarak Sert Keçi Peyniri kullandım içinde de #parmesan ekledim am sizler ağız tadınıza göre inek peyniri yada tulum peyniri ekleyebilirsiniz.

 Malzemeler:
  • 2 yumurta
  • 2 kaşık kadar ufalanmış sert keçi peyniri
  • 1 yemek kaşığı kadar rendelenmiş parmesan
  • 3 yemek kaşığı dolusu kereviz posası
  • pulbiber
  • 1 tatlı kaşığı tereyağ
Yapılışı:
  • Tüm malzemeler derin bir kapta çırpılır 
  • Tereyağ eritilmiş sıcak tavaya dökülük orta harlı ateşte alt üst pişirilir 
  • Üzerine parmesan rendelenir
  • Afiyetle Yenir

Hiç yorum yok:

Etiketler