8 Aralık 2019 Pazar

Ev Usulu Amerikan Rus Salatalı Goralı


Sokak lezzetleri daha doğrusu Büfe Lezzetleri diyelim severmisiniz :) özellikle Goralı olunca ben ve kızucum  bayılır okuldan gelen kuzuya en hızlısından hazırladım 

Eve uzun zamandır Sosis almamıştım ama ,Yemek Bizim İçin bir Aşk etkinliğinde destekçimiz olan Polonez Lezzeti bloggerlarımı için hazırladıkları paket içinde Gluten içermeyen Dana sosisinden koymuş tabiki denemeliydik tadına bakkıt tavsiye ederim

Ben Amerikan Salatası ile yaptım , Patates Püresi ile de olur önümüzdeki zamanlarda onuda deneyip eklerim.

Goralı Sandviç Malzemeleri (2 kişilik) 

  • 2 ad Polonoz Dana Sosis
  • 4 dilim İnce dilim Polonez Salam
  • 4 yk amerikan salatası
  • 2 ad sandviç ekmeği
Amerikan Salatası için Malzemeler
  • 1 ad havuç – küp doğranmış
  • 1 ad patates – küp doğranmış
  • 1/2 sb bezelye – donuk
Yapılışı:

Amerikan & Rus Salatası için;
  • Amerikan salatası için malzemeleri kanayan tuzlu suda ayrı ayrı haşlayın ve bir kapta birleştirin.
  • 2 kaşık Mayonez ile garnitürleri ekleyip karıştırın.
  • Sandiviç ekmeklerini tost makinasında ısıtın
  • Sosise bıçak yardımı ile dikkatli bir şekilde gördüğünüz gibi şekiler verin ve Çok az yağ ile tavada kızartın
  • Salamları da tavada alt üst kızartın
  • Isınan tost ekmeklerinin en altına 2 şer dilim salam koyup üzerlerine 2 şer kaşık amerikan salatası koyun ve kızarmış sosisi koyup kapatın ve servise hazırlayın


Afiyet Olsun
 

Hiç yorum yok:

Etiketler