1 Nisan 2020 Çarşamba

Orjinal Supangle Tarifi


Pastanelerin vazgeçilmez en sevilen tatlılarından biri.Pürüzsüz, parlak ve nefis kıvamı ile her kaşıkta çikolata tadının keyfine varacaksınız.Supangle kakao, çikolata kreması, nefis pastacı kreması ve kek parçaları ve çikolata içeriyor.
Cikolata❣️Krema❣️Kek birleşimi = Supangle👍🏻 orjinal bir tarif  denemesi oldu 
Ben kek parçaları için geçen gün yaptığım Portakallı kakakolu keki kullandım, 
Kaç kase yedim saymadım :) dokusu👌🏻tadı efsane oldu



Orjinal Nefis bir lezzet @tugcenin.renkli.mutfagi tarifiyle denedim
İnstagram story de adım adım yapılış detaylarını paylaşmıştım  #supangle tarifini


anlık paylaşımları takip etmek isterseniz tık tık takip edin derim :) @lezzetduragi


Orjinal Supangle 

Beyaz krema için;

  • 500 ml süt
  • 1,5 yk un
  • 2 yk nişasta
  • 1/2 sb toz şeker
  • 1 pk krem şanti
Kakaolu Karışım için
  • 1 lt süt
  • 2 ad yumurta sarısı
  • 3 yk kakao(tepeleme)
  • 1 sb toz şeker
  • 4 yk un
  • 1 yk mısır nişastası
  • 1 pk vanilya
  • 1 yk tereyağı(tepeleme)
  • 100 gr Çikolata
  • 1 sb dolusu buz
Alt Taban İçin 
  • kakaolu kek parçaları 
Yapılışı
  • İlk önce kakaolu-çikolatalı sosumuz hazırlanır. 
  • Bir tencereye Süt,Yumurta sarıları eklenip çırpılır. 
  • Kakao, un, nişasta eklenir ve pürüzsüz bir kıvam alana kadar çırpılmaya devam edilir üzerine toz şeker elklenir ocağa alınır orta harlı ateşte göz göz olup koyulaşmaya başlayınca ocağın altı kısılır 4-5 dk daha pişirilir ocak kapatılır,çikolata, vanilya ve tereyağı ilave karıştırılarak sıcağında eritilir, 
  • En son 1 bardak buz dökülür ve buz eriyene kadar çırpılır,ara ara karıştırmayı unutmayın ki kabuk bağlamasın
  • Beyaz Krema icin; 
  • Sut,un,nişasta,toz şeker bir tencereye aliniri cirpilir ve orta harli ateste koyulasana kadar cirpilir, kivam aldiktan sonra ocaktan alinir toz krem santi eklenir cirpilir)koyu olursa 1 cb kadar sut eklenebilir.
  • Kaselerin tabanına beyaz krema, üzerlerine kakaolu kek parçaları, tekrar beyaz krema ve uzerine çikolatalı karisim dokulur kek parcalarinile suslenip mumkunse 1 gece degilse birkac saat buzdolabında bekletilip servis edilir
  • Afiyet Olsun

Hiç yorum yok:

Etiketler