28 Eylül 2021 Salı

Kuru Kayısılı Fit Chia Puding



Uzun zaman oldu yazamayalı :) 

Aslında birikmiş anılar , tatlar var ama kısacık bir ara verip yazıya dökemedim ,Pınar Laktozsuz Sütle denediğim lezzeti paylaşmama vesile oldu :)

bu arada tabi bloga pek yazı yazamasamda istagramda aktif olarak paylaşım yapıyorum takip etmek isterseniz Tık Tık :) 

https://www.instagram.com/lezzetduragi/

Takip edenler bilir 2019 yılında #kilo vermek için adım attım ( nasıl karar verdim okumak isterseniz tıklan :))   ☺️vee 5-6 ay sonunda 26 kg verdim üzerinden 2,5 yıl geçti ve çok kilo almadım korumaya çalışıyorum,bu süreçte şekeri,ekmeği ve gaz yapıcı besinleri azalttım bazılarını hayatımdan çıkarttım☺️ee tabi tatlıdan da vazgeçemiyoruz ne mi yaptım Pınar Denge Laktozsuz Sütle nefis tarifler denemeye başladım

  • Laktoz, süt ve süt ürünlerinde bulunan #sütşekeri‘dir
  • Laktozsuz süt kolay sindirilir, laktoz intoleransı olan kişilerin sütün besin değerlerinden faydalanmalarına yardımcı olur
  • Laktozsuz sütte, laktoz glikoz ve galaktoza ayrılır.Glikoz ve galaktozun tatlılık derecesi laktoza kıyasla fazla olduğundan, laktozsuz süt daha tatlı algılanır. Böylece tariflerimde az şeker kullanıyorum ya da hiç kullanmıyorum
Şimdi gelelim 15 dk.da Sadece 3 malzeme ile hazırlanan pratik lezzetli Fit Tarife

Kuru Kayısılı & Cevizli Fit Chia Puding
Malzemeler
Yapılışı
  • Bir kabın içine Kayısıları koyup üzerine kaynamış su dökün ve 4-5 dk yumuşayan kadar bekletin.
  • Tencereye 3 sb #pınardengelaktozsuzsüt ‘ü koyup orta harlı ateşte ılıyana kadar ısıtın.
  • Isınan sütün içine suyu süzülmüş kayısıları koyup blendır yardımı ile parçalayın ve püre kıvamına getirin,üzerine chia tohumunu ekleyip karıştırın ve kaselere paylaştırın 10-15 dk buzdolabında dinlendirip cevizle süsleyip servis edin

Afiyet Olsun




Hiç yorum yok:

Etiketler