29 Mart 2009 Pazar

Kuru Üzümlü&Cevizli Kremalı Kek

Kuru üzümlü cevizli Kremalı kekimi Sevgili Zeynep ' in düzenlediği PRÇE39 ' a gönderiyorum.

Malzemeler
  • 2 yemek kaşığı kuru üzüm
  • 2 yemek kaşığı ceviz
  • 3 adet yumurta
  • 1,5 su bardağı toz şeker
  • 50 gram tereyağ
  • 1 paket krema
  • 1 pk.vanilya
  • 1 pk.kabartma tozu
  • 3 su bardağı un

Yapılışı:

  • Şeker ve yumurta çırpılır.
  • Oda sıcaklığındaki tereyağ parçalar halinde karışıma ilave edilir.
  • Daha sonra krema eklenir.
  • En son elenmiş un, vanilya ve kabartma tozu karışıma katılır.
  • Kalıbımız yağlanır ve üzerine biraz un serpilir , biraz hamur dökülür , arasına üzümler ve cevizler serpiştirilir üzerlerine kalan hamur dökülür
  • Önceden ısıtılmış 175 derecelik fırında içini çekene kadar pişirilir.

Afiyet Şeker Olsun..

15 yorum:

Unknown dedi ki...

Vildancım ellerine sağlık canım harika bir kek olmuş kocaman sevgiler...

Şehnaz dedi ki...

ellerine sağlık çok lezztli görünüyor.kekcafe

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

ELLERİNE SAĞLIK ÇOK LEZZETLİ OLMUŞ CANIM.
İYİ HAFTALAR SEVGİLER..

keskinli dedi ki...

kekin enfes olmus canim ellerine saglik bir dilimcik aldim sevgiler

Adsız dedi ki...

mmm ellerine sağlık arkadaşım harika bir kek olmuş eminim tadıda çok güzeldir..sevgiler.

www.anemonunmutfagi.blogcu.com

SEVİL dedi ki...

VİLDAN CANIM HIMM NEFİS GERCEKTEN ELLERİNE SAGLIK
EMEGİNE SAGLIK CANIM
SEVGİLER BENDEN
SEVİL..

Adsız dedi ki...

bende kremali kek cok sIK yaparim cokta lezetli olur herkeze tavsiye ederim...
ellerine saglik canim

www.yenitadlar.blogcu.com

selin dedi ki...

Hiç kekte krema kullanmadım tadını çok merak ettim doğrusu.ellerine sağlık foto süper.selin.

bahar dedi ki...

Merhabalar, “hediyeleşmek” üzerine güzel bir etkinliğimiz var. Sizin de katılmanızı arzu ederim, ayrıntılar sayfamda. Sevgiler.

mujdenin denemeleri dedi ki...

Ellerine sağlık Vildancığım.Nefis olmuş.Mutlu haftasonları diliyorum.

bahar dedi ki...

Canım katılımın beni çok mutlu etti. Bilgilerin imha edilmiştir:) Görüşmek dileğiyle, sevgiler

aysel dedi ki...

vildan hanım merhaba.tupperware forumda da varsınız.Benimde bloğum var ve ben de tupperware danışmanıyım.İşlerinizde kolaylıklar diliyorum.www.blogcu.com/evekonomisti

Tijen dedi ki...

Ah kek, insana neler yaptırır. İyi ki benim de kekim var, günlerce idare eder beni...

Esra (Acemi Şef- Dikiş Keyfi) dedi ki...

Yumuşacık görünüyor gerçekten ellerine sağlık.

sevil dedi ki...

vildancım nerelerdesin nede tarifler

Etiketler