24 Eylül 2019 Salı

Yulaflı Chia Tohumlu Meyveli Yoğurt & Kahvaltı & Sağlıklı Beslenme


Günaydınnn, biliyorsunuz 7 aydın kilo vermeye yeme düzenimi değiştirmeye çalışıyorum, herşey yavaş yavaş raayına oturuyor  :) bundan sonra belli bir kiloda kalmayı hedefliyorum 
anlık detaylı paylaşımlar İnstagram @lezzetduragi

Bazı günler klasik kahvaltının dışına çıkış kendimi şımartıyorum güzel bardaklarda tabaklarda süslü yiyecekler hazırlıyorum :) 

Kendinize Önem Verin Kendini Sevin 

Güne Hafif bir öğünle başlamak istediğim zamanlarda lezzetli olsun ama birde karnımı doyursun üstünede sağlıklı vitaminli olsun dediğimde işte bu tur lezzetlerden hazırlıyorum siz de ağız tadına göre çeşitlendirebilirsiniz.

.


Malzemeler:-1 kişi için

  • 5 yk yoğurt
  • 1 yk yulaf
  • 1 tk chia tohumu
  • 4-5 adet çiğ badem veya ceviz veya fındık 
  • 1 yk bal
  • 1 çk tarçın

Süslemek için:

  • Nar - herhangi bir meyve de olabilir
  • 1-2 ad Çiğ Badem 
  • biraz chia tohumu
Yapılışı:

  • Bir kabın içine yoğurdu koyup üzerine yulaf,chia ve balı ekleyip karıştırın 5-10 dk kadar bekletin (Yulaf ve chia tohumu yoğurdu çekmiş olucak )
  • Çiğd Bademi bıçak yardımı ile ince ince kıyın tarçın ve bademi yoğurduniçine atıp karıştırın
  • İstediğiniz bir kaba koyup nar taneleri,badem ve chia yohumu ile süsleyip afiyetle yiyin 
Afiyet Olsun

Hiç yorum yok:

Etiketler