21 Mayıs 2009 Perşembe

Hediyelirim Geldiii

Sevgili Bahar 'ın düzenlediği 1.Hediyeleşme Etkinliğinde bugün hediyelerim elime ulaştı.Bloğunu takip ettiğim ve mesajlaştığım birinden Hediye almak oldukça sevindirici yüz yüze tanımasamda telefon konuşmamızda ne kadar sıcak ve güler yüzlü biri olduğunu anladım.Ayrıca hafta sonuda Devletşah 'ın düzenlendiği 2.Yemekname buluşmasında tanışma fırsatım da oldu Bir Demlik Sohpet Sevil ' le . Buluşmadan ayrıca bahsedeceğim.Kendisine çok teşekkür ederim.Bahar'cım teşekkür ederim yeni arkadaşlarla tanışmamıza vesile olduğun için.Sevil kocaman bir Salata Kasesi , Minik minik çok şirin kurabiye kalıpları , minik reçel kaşıkları ve renkli bir kolye hediye etti çok teşekkür ederim.
Bende Sevgili Derya ' ya hediye gönderdim.


Hediyelerimi hemen kullanmaya başladım hafta sonu Peynirli Makarna yaptım Kocaman tabağım ile servis ettim.

7 yorum:

sevil dedi ki...

canım benim begenmene cok sevindim güle güle kullan...
bende seni çok ama çok sevdim ee pazar pikniğe geliyormusun :))

derya dedi ki...

Canımmm hediyelerin çok şık ve şeker iyi günlerde kullan kocaman öpüyorum.

birdutmasali dedi ki...

ÇOK ZARİF VE KULLANIŞLI VİLDANCIĞIM..
ZEVKLİ ARKADAŞLARIMIZ VAR ,SAĞOLSUNLAR.
GÜLE GÜLE KULLAN CANIM.
SVGLR.

gülay dedi ki...

canım hediyelerin çok şirin..güle güle kullan...

sevgilerimle..

sarı mutfak dedi ki...

çok şıkmış güle güle kullan cnm

Ayse Pamuk dedi ki...

Canım ne kadar güzel bir hediye o öyle güzel günlerde kullan inşallah.

sevil(birdemliksohbet) dedi ki...

MERHABA CANIM İZNİN OLURSA BİR DUYURUM OLACAK SENDE BUNU SİTENDE İSTER YORUM OLARAK SİTERSEN YAZI OLARAK YAYINLARSAN SEVİNİRİM
SEVGİLİ ARKADAŞALAR
Artık geleneksel olan İSTANBUL BULUŞMALARIMIZ’a bir yenisini daha ekliyor ve bu seferde bir piknik düzenliyoruz. Gelmek isteyen tüm arkadaşları ve seni aramızda görmekten mutluluk duyarım Tüm dostlar davetlidirler .Sadece bana mail yolu ile 11 agustos tarihine kadar bilgi aktarımında bulunmaları yereli olacaktır
Mail :birdemliksohbet@hotmail.com
Buluşma yerimiz BEŞİKTAŞ YILDIZ PARKI olacaktır.16 agustosta 10:00- 16:00 arasında bu mekanda sizleri agırlamak istiyoruz gelmek isteyen arkadaşlar lütfen tarafıma isim soyisim ve telefon olarak mail adresime mail atmalarını rica ediyorum
Sevgiler
http://birdemliksohbet.com

Etiketler