6 Aralık 2016 Salı

Beylikdüzü Beş Bıçak Steak House Tadım


Sevdiklerinizle birlikte hoş vakit geçirebileceğiniz içeriye adım attığınız anda  sıcak atmosferi ve dekorasyonuyla dikkat çeken Beş Bıçak Steak House ile Mehtap ' ın davetiyle tanıştım 



Beylikdüzü'ndeki bu mekanın ulaşımı da kolay Metrobüs ile Cumhuriyet Durağında indiğinizde 10 dk yürüme mesafesinde

Et le cok arası olmayan ben bile bu lezzetlere bayıldım

Balıkesir’den özel olarak getirilen dana etleri özenle hazırlanıp misafirleri için servis yapılıyor. 
Alkolsüz bir mekan olması da fiyatlarının diğer steak houslara göre daha makul olduğunu gösteriyor
dekorasyonu ile dikkat çekici tavanında bulunan boğa heykeli eminim gördüğünüzde sizi de hayran bırakacak.

Mekanda çocuklar için de özel alanlar yapılmış.
Mekana giriş ve çıkış anımızdan itibaren her an yanımızda olan Serkan bey ve  Şef Erdi beye ve ekibine de ayrıca teşekkürler
Ben kendi adıma oldukça memnun ayrıldım. 
İç ve dış olarak ayrılmış mekanda, ailenizle güzel bir öğlen yemeği ve akşam yemeği yiyebilirsiniz
Kasap reyonundan istediğiniz eti seçip alabilirsiniz.

Ben Özellikle İstiridye Mantar 


Chedar Soslu Füme ete, Lokuma ve Spagetti Ete bayıldım mutlaka deneyin derim.




Finali de Çıtır çıtır bol fıstıklı katmer ile yaptık

2016-12-01 15.39.30

Bu güzel lezzetler ile bizlerle buluşturan Sevgili Mehtap’a ve Beş Bıçak ailesine teşekkür ederim. 
Lezzetiniz daim olsun.

Bu arada Sevimli dostlarımızda unutulmamış bu tabak onlar için :) siz etlerini yiyin kemikler de onlara hepsi bu tabakta toplanıyor 



Sevgiler,

Tel: 0212 852 30 03 / 0212 852 60 06
Fax: 0212 852 30 03

1 yorum:

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

Canım tekrardan ayaklarına sağlık..
Güzel bir anı oldu :)
Sevgiler

Etiketler