25 Eylül 2019 Çarşamba

Ananaslı Yeşil Çay & Yağ Yakıcı Ödem Atıcı Çay

Gunaydinnn 
Benim ara ara yapip ictigim yag yakici odem atici cayim işte tarifi burda 
İster soguk isterseniz ilik ilik icin nefis bir lezzet hemdeiçindekiler Yağ Yakıcı özellikle  iç kabuğunda ananastan iki kat daha fazla bromelanin maddesi bulunuyor.
  • Bu madde Öksürüğüde duruduruyor
  • Bağırsak işlevini iyileştirir ve kabızlığa iyi gelir.
  • Sindirime yardımcı oluyor ve zayıflamaya yardımcı olan besinler arasında yer alıyor. 
  • Mükemmel bir idrar söktürücü olduğu için vücudunuzda bulunan fazla sıvıları atmanızı sağlayarak zayıflamaya yardımcı 
  • Çok iyi ödem attırır. 
  • Yağ Yakar

Nasıl Mı Yapıyorum ?
  • Bir dilim Ananasi kahvaltida yiyorsunuz kabugunu atmayip cay yapiyorsunuz
  • Caydanliga bir dilim ananasin kabugu koyun uzerine 4 bardak su koyup fokurdayana kadar kaynatin,ocagi kapattiktan sonra bir tutam yesil cay atip 3-5 dk demlendirin sure sonunda cayinizi suzup cam matatiniza doldurun 2 dilim limonuda icine atin istege gore buzlu veya ilik ilik gun icinde tuketin.
  • ben bu cayı 3-4 gun yapıyorum içiyorum sonrasında 10 gün vucudu dinlendiyorum sürekli içmiyorum
  • Afiyet Olsun

Hiç yorum yok:

Etiketler