19 Şubat 2012 Pazar

Haşhaşlı & Çikolatalı Truff

Çikolatalı & Haşhaşlı truflarımız yine kalan kekimden ortaya çıkan minik lezzetler olarak çayın yanında bize eşlik ettiler :) kısaca yine tarifinden bahsetmek istiyorum üzgünüm ama yine ölçü veremeyeceğim göz kararı tamamen sizin hayal gücünüze bağlı olarak yapılabilecek lezzet topları



Malzemeler:

  • Kek parçaları
  • Krema (kek ve krema karışımı ele yapışmaz bir kıvamda olması gerekli)
  • Rendelenmiş çikolata
  • üzeri için eritilmiş çikolata ve krema karışımı (1 re 1 ölçü olacak şekilde örn.100 gr krema +100 gr çikolata gibi)
Yapılışı:
  • Kek parçalarını krema ile karıştırıyoruz ceviz büyüklüğünde parçalar koparıp elimizle yuvarlıyoruz ve  rendelenmiş çikolata ile buluyoruz
  • daha sonra kremamızı  sos tencesinde kısık ateşte ısıtıyoruz içine çikolata parçalarını koyup eritiyoruz biraz ılıdıktan sonra truflarımızın üzerini süslüyoruz 
Afiyet Olsun.. 

4 yorum:

Tully dedi ki...

Valla çok güzel görünüyorlar ellerine saglık:) Ben zaten anca böyle karşıdan bakarım kendi beceriksizliğim yüzünden:)

lezzetduragi dedi ki...

Tülay'cım teşekkür ederim.

Adsız dedi ki...

Merhaba Vildan'cım profilini okurken aynı ben dedim:)))Ama ben
Terazi burcuyum.Ziyaretin ve yorumun için teşekkürler.Her zaman
beklerim bende seni izlemeye alıyo
rum:)))Ellerine sağlık truflar süper sevgilerimle...
Not:Yorumdan kelime düzenleyiciyi kaldırırsan süper olur...

lezzetduragi dedi ki...

:)teşekkürler

Etiketler