2 Eylül 2019 Pazartesi

Ananas Kabuğu Çayı & Yağ Yakıcı Ödem Atıcı Çay Nasıl Yapılır? Evde Mis gibi Yağ Yakıcı Ananas Çayı Nasıl Yapılır?

Merhabalarrrr,
Beni İnstagramda @lezzetduragi takip edenler bilir yaklaşık 6 aydır yemek düzenimi değiştirdim 26 kilo verdim ve ara ara içtiğim yaptığım içecekleri paylaşıyorum çok sorulunca sizler için video çekmek istedim ve youtube sayfama yükledim izlemek için tık tık :)



Gelelim asıl meseleye Peki nedir bu içecek?
Ananassss severmisinizzz valla ben pek severim bıraksanız hergün yerim
Evetttt genelde kahvaltıda yiyorum. Ananası kahvaltıda yedik ya kabuklarını ne yaptık🤔tabiki atmadıkk 👉🏻kaynattık çay yaptık ve lıkır lıkır içtik Ananas ve kabuğu zayıflamaya da yardımcı #yagyakici bir meyve😋 sadece bu değil tabiki bir sürü faydası var diyorlarrr o zaman değerlendirmeli ŞİFA niyetine İÇELİM


Peki ben çayını nasıl yapıyorum ; Ananası tabiki kabuklu alıyorumm veya kestirsemde o kabukları mutlaka istiyorum (1 ad ananas bana nerdeyse 1 hafta yetiyor.Aldığımda yaprak kısımlarını kesip güzelce yıkıyorum ve buzdabında kapaklı bir kapta saklıyorum her sabah dilim dilim kesip içi yiyor kabuğu kaynatıyorum)

YALNIZ ben bu içecekleri 3-4 gün içip 1 hafta kadar vücüdü dinlendiriyorum sürekli bunları içmiyorum
  • 1 dilim ananas kabuğu (1 parmak kalınlığında kesilmiş içi alınmış )
  • Bir kabın içine ananas kabuğu koyup üzerine 4 bardak kadar su koyun fokurdayana kadar yaklaşık 10-15 dk kaynatın zaten kaynadıkça rengini bıraktığı göreceksiniz.Ocağı kapatın ılıması için bir kenrda bekletin.
  • İster sıcak sıcak çay gibi istersenizde ılık ılık su niyetine lıkır lıkır için 
  • Be bu karışımı gün içinde içiyorum hergün taze kaynatıyorum..
 Vitamin ve mineral deposu olarak en sağlıklı meyveler arasında yer alıyormuş diyor uzmanlar. Tropikal bir lezzet kendine has aroması var 

 iç kabuğunda ananastan iki kat daha fazla bromelanin maddesi bulunuyor.
Bu madde Öksürüğüde duruduruyor
  • Ananasın kabuklarını yıkayıp doğradıktan sonra bir sürahiye koyun. 
  • kabukların üzerine geçecek kadar su koyup kaynatın ,soğuyana kadar dinlendirin suyunu süzün ve bal ekleyin için
  • Bağırsak işlevini iyileştirir ve kabızlığa iyi gelir.
  • Sindirime yardımcı oluyor ve zayıflamaya yardımcı olan besinler arasında yer alıyor. 
  • Mükemmel bir idrar söktürücü olduğu için vücudunuzda bulunan fazla sıvıları atmanızı sağlayarak zayıflamaya yardımcı 
  • Çok iyi ödem attırır. 
  • Yağ Yakar

1 yorum:

Ebru dedi ki...

Merhabalar,

Öncelikle Ramazan Bayramı’nızı kutluyorum ve bu bayramın hepimize sağlık, sıhhat ve mutluluk getirmesini diliyorum.

Sağlıklı beslenme ve düzenli spor yaparak bazı bitki ve meyve çaylarını içmek kilo vermeyi hızlandırıyor. Yeşil çay bence en etkilisi. Yağ yakımını hızlandırıyor, metabolizma hızını artırıyor ve ödemin vücuttan atılmasını sağlıyor. Zayıflamaya yardımcı olan çaylar hakkındaki yeni yazımı okumanız için sizinle de paylaşmayı isterim: http://www.ebrubektasoglu.com/yazi/kilo-vermeye-yardimci-5-cay/

Güzel okumalar dilerim,
sağlıkla kalın.

Etiketler