17 Kasım 2020 Salı

Çıtır Minik Kahvaltılık Kruvasan & Ballı Çilekli



Bu çıtırlar enfesss

Bence kahvaltıda bol meyveli sütlü hüpletebilirsiniz instagramda @lezzetduragi sayfamda #öneçıkanlar da #adımadım yapım aşamalı var bence izleyin derim kaç kez yaptım hatırlamıyorum ister #sütlü isterseniz #sade #çıtırçıtır hüpletin nefis bir lezzet



Nasıl mı yaptım çok kolay

1 ad milföy hamurunda 4 adet çıkıyor istediğiniz kadar kullanabilirsiniz
oda sıcaklığındaki #milföy hamurunu 4 eşit ğçgen halinde kesin ve çok bastırmadan #rulo şeklinde sarın
yağlı kağıt serilmiş tepsiye dizin üzerine 1 yumurtayı 1-2 yk su ile güzelce çırpın ve ruloların üzerine sürün
önceden ısıtılmış 180 d fırında kabarıp kızarana kendini çekene kadar pişirin
ağız tadınıza göre ister üzerine #pudraşekeri serpiştirip hüpletin isterseniz meyvelerle ve balla tatlandırıp süt ekleyip hüpletin 
@esenhunal sayfasında gördüğümde hemen denemiştim
Afiyet olsun



2 yorum:

egitimweb dedi ki...

Paylaşımlarını her geçen gün güzel oluyor. takip etmekten mutlu oluyoruz. Eğitim Haber ve Hidroponik

yapı market dedi ki...

güzel içerik. Ellerinize sağlık

Etiketler