24 Ağustos 2014 Pazar

Hayata Dair Canlı Yayın - Yaza Özel Tarifler


MC Televizyonu '' Deniz Şafak ' la Hayata Dair '' programı için mutfakta Yaza Özel tarifler hazırlamak için Emine Hanım ' dan davet gelince bu kez hiç düşünmeden evet dedim çünkü ilk canlı yayın sonrası gördüm ki hiç telaş yapmama gerek yokmuş sanki evdeki mutfağımda misafirlerim için birşey hazırlıyormuşçasına hoş sohpet eşliğinde bir program geçirdik artık alıştım :)

Minik Gurme Aşçım da yanımda bana yardımcı oluyor hemek tadına bakıyor hem hazırlıyor


Bu kez Yaza Özel Serinletici tarifler hazırladım tarif  uzantılarını ve resimleri ekliyorum detayları için tıklamnız yeterli veya programı izlemek isterseniz aşağıda verdiğim uzantıya tıklamanız yeterli

Deniz Şafak ' la Hayata Dair  20 Ağustos 2014 Canlı Yayın



Limonlu Sorbe detaylı tarifi için tıklamanız yeterli 

















Vişneli Sorbe detaylı tarifi için tıklamanız yeterli 

















Vişneli & Vanilyalı Bisküvi Dilimleri detaylı tarifi için tıklamanız yeterli 


















İnstagram / lezzetduragi
Facebook / Lezzet Duragı

Hiç yorum yok:

Etiketler