6 Nisan 2022 Çarşamba

Ödem Çayı & Baharatlı,Meyveli,Tohumlu Ödem Çayı



Kilo mu?
Yok canım Ödem ‘dir o 

Takip edenler bilir kilo verme serüveni mi 9-10 ayda 30 kg +20 kg yağ verdim ve 3 yılı devirdim artık kiloyu sabitledim diyebilirim tabiki yine de aşırıya kaçmıyorum☺️ dönem dönem sizinle de paylaşıyorum tariflerimi malum yaz geliyor bana bu süreçte Ananas Kabuğu ile yaptığım #yağyakıcı çay iyi gelmişti ara ara yapıyorum yine (+sporu da ihmal etmiyorum)

Kilo verme Serüvenimi okumak için tık tık :)

Ananas Kabuğu Çayı için tık tık :)


Paylaştığım tarifte #ödematıcı #çay sevgili Chef Şerife Aksoy @serifeaksoy paylaşmış hemen denedim içinde bir sürü tohum,baharat,kuru meyve çeşitleri var, bence tadıda güzel
Ramazan dolayısıyla İftar sonrası sahur vaktine kadar ılık ılık yaklaşık 500 ml içiyorum
sizde denemek isterseniz instagramda  #reelsvideo  sunu ekledim izleyip yapabilirsiniz

instagram adresim @lezzetduragi 

benim kullandığım malzeme ölçüleriyle yaptığım şekilde ekliyorum
Chefim neyi seviyorsanız onu kullanın ama sıralamaya dikkat edin demiş👍🏻baharatların ve çayların sırası ve lifli olmalı demiş

Baharatlar:(ben kullandığım ölçüyü yazıyorum)

  • Kakule-ben 10 ad kullandım
  • Karanfil-10 ad
  • Tarçın - 1 cubuk
  • Yıldız anason- küçük bir parça
  • Karabiber -10 ad
  • Ardıç -kullanmadım
Meyveler:(herşeyin kendisi,kurusu ya da kabuğu)

  • Limon- taze dilim
  • Kayısı-5 ad kuru
  • Ayva kabuğu -1 ad
  • Elma kurusu-1 avuç kadar
  • Nar kabuğu-bir tutam
Şifalı:

  • Zencefil-1 parmak kadar taze
  • Zerdeçal-1 parmak kadar taze
Onun sapı bunun çöpü:

  • Su-2-3 lt
  • Ihlamur-bir tutam
  • Sinameki- bir tutam
  • Mısır püskülü -1 tutam
  • Kiraz sapı-1 tutam
  • Yeşil çay- 1 tutam
  • Nane ve maydonoz sapı -3-5 dal
Ilık içilmesi tavsiye,cildiniz nemlenip, yüzünüz gülüp,karnınız dümdüz olana kadar içmemizi tavsiye ediyor chefim tabiki bu arada spor+hareket de şart :) ihmal etmiyoruz







Hiç yorum yok:

Etiketler